Jump to content
Sign in to follow this  
Crazyhook

Worst case of cabin fever ever!

Recommended Posts

thought I saw some movement beside my snow covered canoe... had to give it a shot

 

damn it was cold wearing shorts and flip flops!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey thats me except,i was using a spinning reel instead !!!!.LOL..LOL..LOL :w00t::lol: dam winter,that second pic is what it looked like outside my house yesterday...ggrrrrrrrrr :wallbash::angry::dunno: I HAVE CABIN FEVER SOOOO...BAAADDD....I CANT TAKE IT ANYMORE,IM GONNA EXPLODE !!!!! :stretcher::blink::glare::angry:

Edited by fishindevil

Share this post


Link to post
Share on other sites
thought I saw some movement beside my snow covered canoe... had to give it a shot

 

damn it was cold wearing shorts and flip flops!

 

It might be your neighbours cat... try a topwater.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boy have you got fishing fever really bad. I am just as bad as I went to OWEN SOUND bought a new shimano hat and a set of new tires for my boat trailer.It took off the presure for a short time.It won't be long.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been tempted to get the kayak out for some downhill sledding. Just afraid I might break my paddle while trying to steer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I really want to try it from my new 14 ft. wide body Naden tin can but it's turned upside down on the trailer in the back yard and I'm not sure if the impeller on the water pump of my 30 hp. could suck up and melt the snow fast enough to keep the motor cool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i see you were fishing solo there CH.. maybe next time you should make a post in the hook ups section and i'd join you!

 

mannnn.. too much new un-used gear that i gotta start using!

Share this post


Link to post
Share on other sites

My freezers been producing lately.

 

Go with a slow presentation near the bottom/back.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do the Flip Flops ever come off?

 

 

Jarred! thwe last time I wore those was with you MID October walking through the creek! :) :) :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have my St-Croix Legend Tournament rod in my hand as I write this.

 

Has anybody tested a St-Croix in such cold conditions?

 

I would but I'm afraid it might shatter like crystal.

 

So far my fishing has been limited to watching those Saturday Morning fishing shows with rod in hand. I'm getting the itch real bad. Now which one's going to win the jousting match? My St-Croix or my living room window? :P

 

This has been a very trying winter for all of us :wallbash:

 

Let's hang in there, folks! The ice will open up soon enough.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beats being at school/work right? ... keep at it and i'm sure you will catch one (that's what i always hear) ... switch up ur presentation and maybe look for some structures?

 

LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×